Wat gebeurd er nadat u besteld heeft?

Uitvoeren van de overeenkomst:

Nadat u een bestelling geplaatst heeft bij Vitafi.nl krijgt u een bevestiging mail van de order op het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven.

Als de betaling door Vitafi ontvangen is wordt de order verwerkt, meestal is dat binnen een uur na de bestelling. Daarna wordt uw pakket aangeboden bij DPD of PostNL. Op dat moment ontvangt u een mail met een track en trace code zodat u precies kunt zien waar u pakket zich op dat moment bevindt. Dit kunt u zien door op link te klikken die ook in de mail staat waar de track en trace code in staat.

Zelf bezorgmoment wijzigen

Hoe kunt u zelf de bezorging van het door u bestelde pakket wijzigen?
Via de Track & Trace e-mail die u ontvangt nadat u uw bestelling gedaan heeft kunt u op de PostNL tracking site of via de app de dag en/ of tijd van de bezorging wijzigen.
Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging.