Klachten

 

Indien u klachten heeft over Vitafi kunt u deze per mail aan ons kenbaar maken.
U kunt deze mail sturen naar info@vitafi.nl

Wij zullen de ontvangst van uw klacht uiterlijk binnen 48 uur per e-mail bevestigen.
U mag daarna binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van Vitafi verwachten.

U kunt op bovenstaand e-mailadres zowel uw klachten over een of meerdere van onze producten kenbaar maken als ook klachten over onze service of dienstverlening in welke vorm dan ook.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 Februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.