BESTELLEN

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Wanneer u op werkdagen voor 17.00 uur besteld , wordt deze dezelfde dag nog door ons verzonden. Als alles goed verloopt ontvang u uw pakket de volgende werkdag in huis. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat het langer duurt. Dit is meestal in drukke periodes bijvoorbeeld rond de feestdagen of bij sneeuwval etc. Heeft u 5 werkdagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst nog steeds niet vernomen van PostNL, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Mijn geleverde pakket is niet compleet of er zitten foute producten in, wat moet ik doen?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice en wij zorgen er voor dat de fouten hersteld worden. Dit gebeurt uiteraard altijd volledig op onze kosten.

Kortingscode werkt niet, wat moet ik nu doen?

Controleert u eerst de kortingscode op hoofdletters, het systeem is hoofdlettergevoelig. Mocht de code dan nog niet werken neemt u dan contact op met onze klantenservice.

ASSORTIMENT

Breiden jullie het assortiment uit?

Ja, wij zijn constant op zoek naar uitbreiding van ons assortiment. Elke maand voegen we nieuwe producten toe. Daarbij vinden we een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit erg belangrijk. Ook willen we producten in ons assortiment opnemen die voor een zo breed mogelijk publiek toegankelijk zijn. Als u tips voor ons heeft horen wij dat graag!  

HET DIEET

Ik heb vaak honger, wat kan ik hier aan doen?

In de eerste week van fase 1 van het eiwitdieet kunt u meer last hebben van honger. Uw lichaam moet nog wennen aan de nieuwe voeding. U kunt meer water, koffie of thee drinken waardoor u honger gestild wordt of een extra proteïneproduct nemen, bijvoorbeeld een extra reep (max. 6 per dag). Ook mag u extra groenten van de toegestane groentelijst  eten.

Ik houd mij aan de regels maar val toch niet meer af, hoe kan dit?

U houdt zich aan alle regels en volgt alles op zoals beschreven en toch valt u niet meer af? Dit heeft vaak te maken met een van de volgende punten:

  • een tekort aan slaap
  • geen regelmatig eetpatroon
  • te veel stress
  • vrouwen kunnen er last van hebben rond- en tijdens de menstruatie

Voor meer informatie klikt u hier >

Mag ik de proteïne producten ook op een ander tijdstip nemen dan jullie voorstellen?

Ja, dat is geen enkel probleem. U kunt zelf bepalen op welk tijdstip van de dag u de producten neemt. Wij hebben enkel voorbeelden bedacht die voor veel mensen handig zullen zijn. Het gaat er om dat u alle producten daadwerkelijk neemt en dat u geen hongergevoel krijgt. De invulling daarvan is aan u!  

Mag ik light-dranken drinken tijdens dit dieet?

Ja. Er zitten vaak geen calorieën in en ook geen koolhydraten. U brengt uw dieet er wel mee in gevaar doordat light-dranken veel kunstmatige zoetstoffen bevatten, welke signalen naar onze hersenen sturen die het hongergevoel opwekken. Wij raden u daarom aan om maximaal 2 glazen light-drank per dag te nuttigen. 

Welk fruit mag ik eten in fase 2 en 3?

De fruitsoorten die het beste te eten zijn voor fase 2 zijn: mandarijn, aardbei, kiwi, watermeloen, grapefruit, nectarine, perzik, sinaasappel, papaja. Vanaf fase 3 mag u ook de volgende fruitsoorten eten: appel, peer, ananas, kersen en druiven. Altijd vers! Geen fruit in blik kopen. De fruitsoorten die u tijdens fase 2 en 3 zeker niet mag eten zijn: banaan, abrikoos, bessen, framboos, granaatappel. Deze bevatten te veel suikers en hebben invloed op de ketose.

Waarvoor zijn de Kalium capsules en zijn deze echt noodzakelijk?

Wij raden u aan om een Kalium capsule 2 maal per dag in te nemen tijdens het eiwitdieet. Met name in fase 1 is dat van belang, omdat het lichaam veel inspanningen moet leveren om de hoeveelheden geconcentreerde eiwitten te verteren. In uw normale eetpatroon krijgt u voldoende kalium binnen en heeft uw lichaam minder kalium nodig. Daarnaast helpt kalium bij het transport van de afvalstoffen die vrijkomen bij vetverbranding. 

Zijn de multivitaminen ook noodzakelijk?

De multivitaminen zijn minder van belang, aangezien veel van onze shakes een hoog aantal vitamines en mineralen bevatten. Voor mensen met een lage weerstand raden we het wel aan om één maal per dag één capsule multivitaminen te nemen.

Hoe vaak en wanneer kan ik het beste op de weegschaal gaan staan?

Wij raden u aan om niet vaker dan 1 keer per week op de weegschaal te gaan staan. Daarnaast is het verstandig om dit op elke maandagmorgen te doen. Dan zorgt u er namelijk voor dat u ook in de weekenden de verleiding gemakkelijker weerstaat. Om uzelf niet te ontmoedigen, raden wij vrouwen af om zich tijdens en vlak voor de menstruatie te wegen. Het lichaam houdt dan namelijk meer vocht vast en zo lijkt u niet af te vallen, terwijl uw lichaamsvet daadwerkelijk wel minder is geworden.

Ik wil graag enkele kilo’s afvallen, wat moet ik dan bestellen?

Wij adviseren u dan om een starterspakket te bestellen. Dan komt u er achter welke producten u lekker vindt en daarnaast zult u iets langer dan een week bezig zijn met het dieet, waardoor u aan het resultaat kunt zien en kunt beoordelen hoe u verder wilt. 

Mag ik na het dieet weer normaal eten?

Wanneer u alle fases succesvol heeft afgerond, kunt u weer normaal eten met het nieuwe gezonde voedingspatroon dat u uzelf hebt aangeleerd tijdens het proteïnedieet. Wilt u toch graag iets snacken tussendoor? Neem dan een proteïne reep, proteïne koekjes of proteïne snacks. 

Wat mag ik eten op een feest of bruiloft?

Tijdens een speciale gelegenheid op uw voeding letten is lastiger, maar uiteraard mogelijk. Hiervoor hebben wij de volgende tips:

- Kies, indien mogelijk, voor groenten, vis en mager vlees. Koolhydraatrijk eten zoals brood, friet en sausjes kunt u het beste laten staan.

- Wilt u alcohol nuttigen? Kies hierbij het liefste voor rode wijn en niet voor bier of andere sterke drank.

- Zorg dat u altijd een proteïne reep in je tas hebt zitten voor onderweg.  

- Belangrijk om ook vooral te genieten. Het kan voorkomen dat u op een gelegenheid iets te veel hebt genuttigd. Begin de volgende dag met nieuwe frisse moed en pak de draad weer op.